Het voorbije jaar heb je via verscheidene kanalen mogen kennis maken met onze (lang termijn) visie op de toekomst van onze stad. Dit deden we via de 'Wat als Herentals' thema's. Alle info over deze campagne kan je lezen op onze themawebsite. Heel binnenkort komen we naar buiten met waar we met onze stad naar toe willen de komende zes jaar. Daarmee zullen we veel meer thema's aan bod laten komen, maar zal het tegelijk ook de basis moeten vormen voor wat we op lange termijn met onze stad willen bereiken.

Een visie mag je dan wel hebben uitgeschreven, maar zolang we dat niet naar buiten brengen, zal er ook niemand weten waaraan onze afdeling de komende periode hard wil werken. Daarom plannen we ook een campagne om onze visie uit te dragen naar elke Herentalsenaar. We gebruiken daarbij een belangrijke regel:

We voeren campagne over wat we zelf willen realiseren, niet over wat een ander al dan niet fout doet.