Met fierheid, maar zeker ook bescheidenheid, willen wij de weg voorstellen die CD&V Herentals met jullie wil bewandelen. ‘De weg vooruit’ werd door mensen van binnen en buiten de partij uitgestippeld door middel van gesprekken en brainstorms. Een weg vooruit die wij niet alleen zullen gaan, maar samen met verenigingen, instellingen, ondernemers, enthousiastelingen, ... Kortom, met alle burgers over alle partijen heen. Samen beleid voeren met gezonde en gedurfde ambitie, daar dromen wij van. Vooral samen, want dat is nu net CD&V.

In de ideeën van ‘Wat als Herentals...’ vinden jullie een nieuwe visie op wat Herentals moet worden. Een stad die haar groene en historische troeven uitspeelt. Een stad die sterker wordt door haar landelijke deelgemeenten. Een stad die veiliger,  aantrekkelijker, toegankelijker, gezonder en inclusiever is voor iedereen. Een stad die straalt van goedgezindheid en enthousiasme.

Achter de ideeën van ‘Wat als Herentals...’ staat een groep creatieve geesten die toekomstgericht durft te denken. Gesteund door een stevige partijwerking staan onze kandidaten te trappelen om er met veel goesting in te vliegen. Wij hopen dat jullie geïnspireerd worden door de vele ideeën en dat jullie daardoor mee durven te denken, verder dan de verkiezingen, verder dan de volgende legislatuur. CD&V Herentals wil niet alleen jullie stem winnen, maar ook jullie hart!