Jan Michielsen

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Lid Afdelingsbestuur, Gemeenteraadslid, Schepen, Bestuurslid, Lid politieraad

• Geboortedatum:

30 maart 1962

Jan is onze schepen bevoegd voor mobiliteit, middenstand, lokale economie, markten en foren. Jan steunt onze lokale handelaars ten volle en geeft hen alle kansen om onze winkelkern levendig te houden. Hij streeft bovendien naar veilige en comfortabele voet- en fietspaden, je zal Jan ook vaak te voet of op de fiets tegen komen.

Naast zijn job als schepen is Jan ook werkzaam bij HIK Volwassenenonderwijs campus Herentals DTL als adjunct-directeur.

Ik sta voor

een toegankelijke en welvarende leefgemeenschap voor iedereen, waar we samen letterlijk en figuurlijk aan de weg timmeren. Door een participatief en gedragen beleid bewandelen en zetten we de juiste weg vooruit.

Ik droom van

een bruisende stad waar iedereen zich vlot kan verplaatsen, ten volle kan werken, ondernemen, (be)leven en genieten. Een lokale economie en handel die op volle toeren draait en waarbij onze ondernemers alle kansen krijgen.

Ik ben

naast schepen ook adjunct-directeur van HIK Volwassenenonderwijs. Ik sta tussen de mensen, ben positief ingesteld, aanspreekbaar en luisterbereid. Collegiaal en via overleg neem ik gedragen beslissingen.