Peter Bellens

Voorzitter Bijzonder Comité Sociale Dienst, Provincieraadslid, Schepen

• Geboorteplaats:

Herentals

Het sociale beleid van onze keizerstad wordt nog een pak warmer, met Peter als schepen van sociale zaken en voorzitter van het bijzonder comité van de sociale dienst.. Peter is 54 jaar, zetelde als ocmw-raadslid en gemeenteraadslid in Herentals en was de afgelopen jaren gedeputeerde voor de provincie Antwerpen. Deze ervaring zet hij nu concreet om voor een zorgzamer samenleven in onze stad.

Ik sta voor

uw garantie tegen de afbraak van sociaal beleid voor ouderen, gezinnen met kinderen, kansarmen, nieuwkomers, personen met dementie, … Voor goede zorg die voor iedereen betaalbaar en vlot toegankelijk is.

In Herentals staat het eerste wijkgezondheidscentrum (WGC) van de Kempen. Bekijk hier en hieronder het filmpje. Iedereen die in Herentals of Olen woont, kan er zich inschrijven om een beroep te doen op een dokter, verpleegkundige, psycholoog of sociaal werker.

Ik droom van

een stad die geen verzameling van individuen is, maar waar iedereen het voor elkaar opneemt. Een creatieve stad die samenhorig is, met een bruisend verenigingsleven. Een stad waarop je trots kan zijn.

Ik ben

als Herentalsenaar en Kempenaar bezorgd om de belangen van mijn stad en streek. In onze provincie zijn ook kleinere steden en gemeenten belangrijk, niet alleen de metropool.

www.peterbellens.be