Roald Deckers

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Gemeenteraadslid, Bestuurslid

Roald is pas eind 2017 gemeenteraadslid geworden. Hij heeft lange tijd in Morkhoven gewoond, maar heeft nu onze mooie deelgemeente ingeruild om aan kernversterking te doen in het centrum van Herentals.

Elke dag is hij in de weer om als lascoƶrdinator de leerlingen van het Vti van Zandhoven iets bij te brengen. Als bestuurder zet hij zijn schouders onder het beleid van de Geelse huisvestingsmaatschappij.

Ook in het verenigingsleven is hij vertegenwoordigd. Als secretaris bij de landelijke gilden van Morkhoven probeer hij zijn steentje bij te dragen om het welbevinden te verbeteren. Bij de Landelijke raad van Herentals, die onder andere de veeprijskamp tot een succesverhaal weet te brengen, werkt hij actief mee om de landbouw in het algemeen in een goed daglicht te stellen. In zijn vrije tijd kan hij wel genieten van een stevige wandeling of een gezellig fietstochtje.

Ik sta voor

een actief, zorgzaam beleid inzake degelijke fietspaden en -routes. Ook wil ik streekproducten nog beter promoten, daar vaart ons milieu wel bij.

Ik droom van

trotse, tevreden Herentalsenaren. Van opmerkzame, openhartige burgers waar ik klaar voor wil staan.

Ik ben

als gemeenteraadslid en bestuurder van de Geelse Huisvesting begaan met het wel en wee van alle inwoners. Actief in het verenigingsleven als secretaris bij de Landelijke gilden in Morkhoven. Geniet van wandelen, fietsen, skiën en reizen.