Tom Van Dyck

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Bestuurslid

Tom is al heel zijn leven inwoner van Noorderwijk. Op professioneel vlak is hij leerkracht

In zijn vrije tijd is Tom steeds bezig met sport. Als bestuurslid van K. Noordstar V.V. help hij bij de jeugdwedstrijden, is hij zelf nog actief als trainer van de damesploeg en speler van de seniors. Daarnaast is hij passief actief in verschillende sporten. Zwemmen, lopen, fitness zijn allemaal niet vreemd voor hem.

Ik sta voor

meer leven in Herentals en zijn deelgemeenten. Zorgen dat alle sportclubs toegankelijk zijn voor diegene die willen sporten. Zodat iedereen zich kan in- en ontspannen in een geweldige sfeer en omgeving.

Ik droom van

een Herentals dat al zijn troeven uitspeelt op gebied van cultuur, sport, landbouw, toerisme, … zodat iedereen Herentals ziet, in zijn volle glorie, zoals ik het altijd al heb gekend.

Ik ben

een werker. Als vrijwilliger bij een sportclub en wijkverantwoordelijke zeer begaan met het leven in de gemeente. Ik geniet van de rust in Herentals en de extase van een sportief hoogtepunt.